Totalul afișărilor de pagină

duminică, 27 noiembrie 2011

,,Simptomele sesiunii”



Nopţi ne dormite,ochi tulburaţi,teancuri de caiete.Se simte ca se apropie,bate la uşă,calcă pragul,da,e ea,e ,,Sesiunea”multă aşteptată de studenţi.Forfota de pe holurile USM-ului ne demonstrează că totuşi studenţii,, învaţă „ nu este aşa cum spun gurile rele.Prezenţa la ore sporeşte,putem ,,citi” pe ochii profesorilor ,,bucuria” pe care o au cînd fac cunoştinţă cu studenţi noi.Slujitorii bisericii,,Întîmpinarea domnului”se bucură ca nici o dată de un nr.mare de tineri ,,credincioşi” care vin la slujbe.Văd o domnişoară ce iesă din biserică.Alina,studentă la USM spune ,,M-am rugat pentru sănătatea mea şi a părinţilor,pentru o blogoslovire la ceea ce mi-am pus in plan ca să realizez.Desigur să trec cu bine peste sesiune şi să nu am restanţe”.
Ce fel de student este cel care nu face copiuţe?Trec pe lîngă gheretele unde se face Xerox,aud vorba studenţilor :,,Asta ţie,asta nie,asta lui Anatol,asta eu mîine am să ii dau lui Petru.”Desigur xeroxul facut nu depaşeşte mărimea de 30-40%,trebuie să fie compact şi să fie uşor de inspirat.
Aliona,doamna de la xerox ne spune că ,,studenţii mereu se adresează cu dorinţa de a micşora xeroxul.Dar o intensitate mai mare este în ,,pragul” examenelor.Venim dimineaţa la lucru ,dar lingă uşa gheretei deacum stau studenţi.
 A face xerox este o nimica toată,iar pentru a nascoci metode de inspiraţie este ceva mai dificil pentru studenţi.Cei care le alungă muza în timpul examenelor sunt profesorii pe care nu-i putem deja uimi cu metode de inspiraţie inventate în ajun de examen.Profesorii ne spun că ,,Cele mai ingenioase metode de ,,inspiraţie” la examene sunt folosirea tehnologiilor informaţionale ca:telefoanele mobile dotate cu internet şi caschetele pe care deseori le folosesc băieţii.Ei işi lasă  special părul mai lung ca să acopere caschetele.
Mulţi au trecut prin veaţa ,,grea”a studentului.Multe lacrimi s-au vărsat din ochii lor.Şi totuşi veaţa de student este una dintre celel mai frumoase clipe a vieti.Dar luaţi aminte vorba din folclor ,,Porcul în ajun nu se îngraşă”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu