Totalul afișărilor de pagină

luni, 21 noiembrie 2011

Atenţie cîine rău la Moldexpo!



Departe se aude un lătrat de cîine de parcă ar striga:,,Vină să mă vezi”.Lătratul mă duce spre Moldexpo unde are loc,,Concursul internaţional de frumuseţe a cîinilor”.Doritorii de a vedea frumuseţea naturii combinată cu îngrijirea omului stau în rînd printre care şi eu.Vizitatorii ,,înarmaţi „cu camere video şi cu aparate de fotografiat,aşteaptă cu nerăbdare cînd vor putea vedea oaspeţii mai mici din alte ţări.Dorinţa de a vedea pe cel mai bun prieten al omului ma făcut să mă strecor mai repede în sală.Pufoşi,cu fundiţe,mici,mari,negri,albi,suri...cîinii stau ţanţoşi lîngă stăpîni şi aşteaptă cu nerăbdare privirile calde a vizitatorilor. Cele mai rare şi exotice rase de cîine din ţările Europene,Africa,America Latină,şi Asia s-au adunat pentru a fi premiaţi.Stăpinii cu o deosebită grijă şi atenţie îşi mîngîe patrupezii.
Roma Martînov:Acest cîine il am de 2 ani.De mic l-am învăţat sa fie curăţel.El nu iubeşte cînd farfurioara lui este murdară.El nu bea apă dacă ea stă mai mult de o jumătate de zi.
Blana moale,unghiile vopsite,fundiţă roşie,acesta este stilul unui cîine de rasă ,,Zorkshire Terrier”.
Natalia Şevcenco:Este un cîine deosebit ,elegant.Pentru a avea aşa blană moale noi folosim un şampon special din plante de mare.O îngrijire specială are atunci cînd ne pregătim pentru concurs.
Vizitatorii cu dispoziţie ne cătind la faptul că afară e o vreme posomorîtă,zîmbesc cînd un cîine sau altul fac ceva deosebit decît ceilalţi.
Serghei Volneţ,preşedintele Uniunii Chinologice:O parte din banii cîştigaţi vor merge la centrele de maidanezi,astfel încercăm să ajutăm municipalitatea să îngrijească de cîinii vagabonzi.
Copii care au venit la expoziţie privesc cu mirare orice rasă de cîini şi cu mînuţele arată părinţilor cîinele care le place.Unde şi unde se aude :,,Mamica ia uitete”, ,,Vreu şi eu de aista”.
Dorinţa de a privi orice frumuseţe din sală nu ma făcut să mă grăbesc astfel ca şi restul vizitatori. 500 de cîini din 100 de rase sin 15 ţări au creat buna dispoziţie celor care au fost interesaţi de modul de îngrijire şi de aspectul fiecărui cîine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu